Helgen och det andra

Jag vet att jag uppdateerar dåligt men jag har också dåligt med tid! :c
Iallafall så ska jag  skriva om vad som har hänt i mitt liv nu. :)

Onsdag: Jag hoppar Fabbe 85cm och det går skit bra! sen stack jag till Hanna Jönsson och sen kom johanna och josefine också.
sen så sov vi där och hade skit kul! har nog aldrig haft så kul! :o
Kolla in alla våra smått knasiga bilder på min facebook. Emma Bästa Jacobsson@fb

Torsdag: jag gjorde nog inget bra den dagen... :p
men jag red fabbe och josefine sov hos mig. :)

Fredag: Josefine har då sovit hos mig och vi fick ställa klockan på halv åtta. *snark...*
sen så stack vi då med fabbe till stävie ryttarförening och där tävlade jag då. :)
i första klassen var jag nöjd :) jag kom runt banan utan några rivna hinder och bara två vägringar.
sen åkte josefine hem och felicia kom! :D
Felicia skulle sen sova hos mig så vi satte upp tältet. :)
det gick väl bra ända tills vi ville att pappa skulle köra och köpa godis när han ändån var ute och körde men det ville inte han så vi fick cykla men det gick väl bra det också.. :)
Vi handlade lösgodis för 71 kronor!! :o
och det är absolut inte uppätet :s


Lördag: idag så åkte jag och felicia till stävie runt klockan 10 och sen har jag varit där tills klockan 1 :)
sen så kom min mormor och morfar och då åkte jag med henne till nova och jag fick då shoppa upp 1000:-
detta köpte jag:
*en byxdress
*en klänning
*ett wii spel
*massa annat ♥

PuSs! ♥
Postat av: Clara

börjar efter några dagar bara, 3 dagar..

inte så mycket,

roligt att du läser min blogg! :D

2011-06-07, 15:24:37 - URL: http://claranybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!