Älska mej.

Livet är hemskt men underbart.
Men nu ska jag iaf ta och skriva några rader om vad jag har gjort i helgen. c:
Fre-Lör sov jag hos frida och prövade att rida Ronaldo. :)
Var skit kul och vi gjorde några filmer också.
På lördagen så åkte jag och shoppade några häst prylar, bl.a. en urgullig grimma! c:
Sen kom kusinerna och skulle rida Fabbe och det gick väl bra. :s
Idag så har jag sovit länge och sen stack jag till nova med Josefine Högborg och där gick vi väl mest och kollade men jag hittade en snygg men kort klänning som jag sedan köpte. :)
Bild kommer nog senare.


Skulle man ha köpt?

PuSs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!