HAHA.

Jag skrev ju i det förra inlägget att vi kopierade ifrån wikipedia?
Och sen sa läraren att vi skulle lära oss 50 stycken länder, deras huvudstäder och var dom ligger!

Jag är hur dålig som helst på geografi!
Usch vad jag suger på det....
Sen 50 länder, vad ks adet vara bra att kunna för?
Jag har ju en karta?

Men aja, det är inte än vi ska lära oss dom så jag njuter för stunden dårå :)



Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men det är bara för att jag har haft mycket att göra, jag har övat till på söndag (överraskningen), varit i skolan och gjort läxor som aldrig förr.

Som att vi har  80 glosor till idag,det är inte männskligt!!'


Aja, nu är taxin här, måste dra, pussar (L)
Postat av: Emma Sandberg

sv: ja eller hur =) behöver bli frisk nu ju.

Krami

2011-11-10, 10:23:36 - URL: http://priska.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha vet inte heller riktigt poängen :)



Svar: Ja det är en riktigt bra film!!

2011-11-10, 14:23:03 - URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!