Träning

Snart ska jag gå ut i stallet och börja göra iordning Fabbe till dagens träning.
Det kommer nog bli kul men inte så lärorikt men aja, det är väl huvudsaken att man har roligt?

Detta blir inget långt nlägg för att jag måste byta om nu,
Men jag kan bjuda på en repris-bild




Ha det bra, så iuppdaterar jag om träningen när jag kommer hem :)
Postat av: ligia

Du skrev;

Den klänningen på stor bild näst längst upp tyckte jag mest om :)

Har du kvar den?

Och vilken storlek är den i ?

SVAR: Den du skriver är en topp, jo jag har den kvar. Du kan kolla fler bilder på den och andra på den här adress:http://www.facebook.com/media/set/?set=a.256971964349409.61930.211258272254112&type=1

Där kan du även se pris och vill du komma i kontakt med mig 0761382864, [email protected]

Kram kram

2011-11-06, 10:09:32 - URL: http://ligia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!