:(

Jag har inte haft tid att uppdatera :(
Men nu ska ni få en liten sammanfattning av min helg :)

Fredag:
Felicia kom med frasse-man så vi red ut en runda sen sov hon hos mig.

Lördag:
Vi gick upp vid halv 7 för att jag skulle tävla.
Jag och fabbe red felfritt i första klassen och fick bäst tid! :D
Men eftersom det inte är plasering så spelade det inte någon roll men ändå :D
I andra klassen vet jag inte riktigt vad som hände.
Jag skänklade på och hade bra galopp ändå så stannar han 2 gånger på 2;an och en gång på 3;an :s
Helt konsigt så jag hoppas att han inte har ont igen :'(

Färgade sen håret på felicia svart, det blev jätte bra :D
Åkte sen tillsammans med frida hem till felicia och sov där.

Söndag:
Vaknade hos felicia och åkte hem sedan vid 11 där kusinerna + mormor & morfar väntade.
Red sedan ut en baracka runda, duktigaste pållen ever!!!! :D
Sjukt kul att det gick så bra :)
Fixade sedan mig och cyklade hem till mimmi :)
Vi hade super kul. c:

Nu sitter jag bara vid datorn och undrar om jag ska ladda ner gimp?
Är det lönt för jag har ju det på den stora datorn och det tar sjukt mycket minne :s
Får fundera lite på det :)

Lovar att det ska bli bättre uppdatering i fortsättningen :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!