Gårdagen.

Förlåt för super dålig uppdatering!

Igår så åkte jag med vincent till tingsrätten i lund och var sedan där med klassen till lite över 12.
Super tråkigt då det var någon som hade anmält misshandel.
Det var SÅ tråkigt!!!
Bara satt där och typ somnade, spännande den första kvarten men sen somnade man typ :P

Sen var jag ju i skolan som vanligt.
Rätt chill dag med bara en riktig lektion.

Sen när jag kom hem så blev det att plugga till NO provet som är imorgon, kan inte mycket utav det... :(

Vid halv sju så gick jag ut i stallet och fixade Fabbe sen körde vi till stävie där jag tränade.
En super bra träning där jag fick många nya tips.
Fabbe var svettig hela han :o
Han var bara torr på korset så nu imorse var han super lurvig xP
Han såg inte klock ut :P

Efter träningen så blev det att äta lite och sen sova.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!