Igår..

Förlåt för dålig uppdatering men det var så mycket igår! Men nu ska jag skriva vad som hände :) När jag kom hem vid 3 så var det rätt chill, jag bara åt lite och satt lite vid datorn sen vid 5 så kommer clara lisa och felicia uatn att smsa eller ringa innan så då står jag där och har inte fixat mig alls :P Men det dröjde bara en kvart sen var vi i full gång med att sminka, platta håret och fota varandra. Det var en super kul förfest! totalt tror jag att vi fixade oss i 3 timmar :P Sedan så åt vi tacos och chillade lite, tills jag kollar på klockan och den är 20:40 och vi skulle köra 20:45 så då fick alla jätte brottom och skulle fixa det sista. Det tog 45 minuter att köra dit och det var lite dimmigt men det var mycket hög musik i bilen och vi var taggade. När vi väl kom till parkeringen så var jag narvös :s Det var super lång kö och vi var ju barbenta så vi frös jätte mycket! Men när vi kom fram i kön så var det jätte pinsamt!! Det står då en man i 40års åldern som säger väskan tack! Clara är då framför mig och lämnar in sin väska så han rotar omkring i den. Då kommer jag på att jag Har tagit fel väska, jag har tagit mina gympakläder! Pinsamt.. Så när jag kommer fram och lämnar in min väska så frågar han: vad har du här i då? Jag bara: Mina kläder, gympaskor och handduk. Han bara: Ja då kanske jag inte ska kolla... Har du något drikbart i ? Jag bara: Nej, eller duschtvålen. Han bara: Men den ska du nog inte dricka, ha det kul! Och så får jag tillbaks min väska. Det pinsamaste ever!! M;en sen kom vi in iaf och det var världens drag! Super varmt var det också så vi blev fort varma. Så vi dansade nästan hela tiden men fick då och då gå ut för att ta lite luft och kyla ner oss. Vid 00:20 så ringde felicia sin pappa och sa att han kunde börja köra mn då var han redan påväg så han kom vid 00:40 så vi åkte hem då. Alla somnade i bilen för att vi var så trötta efter allt dansande. Sedan sov jag till halv 11 då mamma ringde och sa att hon skulle komma och hämta mig snart eftersom hon hade varit och lämnat elin i håstad. Så hon kom vid 11 sen åkte vi in till media markt och köpte en dataväska som jag ska ha i skolan eftersom min dator blir så repig om den ska ligga i den vanliga väskan. Sen har jag bara ätit och pratat lite med josse :) Idag: Så ska jag rida, plugga till NO provet på onsdag, kanske träffa frida och bara chilla. Funderar också på om jag ska ut och jogga i sommarvarmen... Aja, Ha det bra och gör inget som ni kommer att ångra c:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!