Vandrande pinnar

Såhär att jag har ju vandrande pinnar som husdjur men jag räknade dom igår och jag kom fram till att jag hade 28 stycken då och nu imorse så såg jag att dom har börjat kläckas i den andra buren också! :o
Så jag kommer nog få omkring 80stycken totalt...
Och när dom är färdig växta så är dom 8-12 cm stora och 80 sånna? Det går inte.. :P
Så om någon vill ha någon liten pinne så är det bara att kommentera något inlägg :)

Just nu är dom omkring 1cm stora och super gulliga! :)


fullvuxna.



Förra kullen i deras ålder.



En del utav burararna :)
Postat av: Felicia Nilsson

Hejhopp :)

Du kan redan lösen, men namnet är : [email protected] ;)

2011-10-02, 15:37:37 - URL: http://mylifeasfillan.blogg.se/
Postat av: lisa♥

hahahah emma, jag diggar dina pinnar! ;)<3

2011-10-02, 19:50:41 - URL: http://lisaanderssonn.blogg.se/
Postat av: karnis

dom är fett king!

/jag köper gärna någon :)

2011-10-03, 07:48:24 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!