Bloggen, jag har SAKNAT dig!

Bloggen tas upp igen! :D

alla som har följt får gärna börja med det igen c:
Iaf så kommer jag skiva mycket om hästar och mitt liv.

Börjar med en lite presentation utav mig själv för er som är nya läsare :)

Jag heter Emma och jag bor på en liten gård som byggdes klart 2001 med mina föräldrar, min syster, två katter, två hästar och många vandrande pinnar!
Det är många som tycker att vandrande pinnar är äckliga och det tycker även jag, när dom är stora då!
Just nu så är dom så små och gulliga!
 

Sen har jag ju en egen häst som heter Fabiolo och är en C-ponny som jag rider regelbundet 6gånger i veckan.
Han har varit halt under hela sommaren men han är nästan helt bra nu när jag har hoppat han två gånger :)
Innan sommaren så tävlade jag han lite på reginal nivå och då blev jag utvägrad många gånger.
Jag kände att det var något fel på honom så vi tog honom till vetrinären och då hade han något fel i leden.
Han kan vara riktigt glad på t.ex. hoppträningen och då bockar han så jag trillar av.
Han gör det INTE för att vara elak som vissa tror utan bara för att han har roligt.
Mitt rekord är 3 avtrillningen på en hoppträning och en gång trillade jag av 2 meter ifrån mitt hus xP


Jag Har då också två katter som heter Bolle och Tiger som är 6 år tror jag...
Jag tror faktiskt inte jag har någon bild på dom här :(

Jag själv har bytat skola nu i 7:an så numera går jag inne i Lund.
Det kommer en taxi om hämtar upp mig varje morgon och kör mig och några andra dit. c:
Jag har haft lite klydd med kompisarna på sista tiden men jag är glad att det slutade som det gjorde :)
Nu har jag flera kompisar men jag har är ändån inte den populäraste tjejen i världen.
Jag är inte heller med i det "coola tjej gänget" vilket jag är glad över.

Jag har tre kompisar som har ställt upp många gånger för mig och jag älskar dom!

.

Det är Felicia Jakobsson som jag har varit kompis med hur länge som helst och vi är nästan varannan vecka.
Vi skrattar alltid super mycket när vi e och gör ibland lite galna saker.
Älskar dig.



Och Frida Normann Harling som jag också har känt hur länge som helst!
Hon bor rätt nära och vi e en gång i veckan minst!
Hon är super kul att vara med :)
Älskar dig.



Och det är Josefine Högborg.
Hon gick i min klass innan men vi håller fortfarande kontaken. :)
Hon är helt galen och super kul!
Älskar dig.





Nu vet ni lite om mig och mitt liv.

Keep reading people! (a)
Puss!  ♥
Postat av: frida <3

love u!!! <333333333

2011-09-14, 17:00:31 - URL: http://fridasmile.blogg.se/
Postat av: Jossan <3

älskar dej meer! :$ <33333

2011-09-15, 19:07:10 - URL: http://josefinehogborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!