eftermiddagen :)

Har inte blivit någon uppdatering efter felicia har varit här eftersom jag har haft fullt upp.
Ska iaf skriva lite nu :)

Jag och Felicia red i ca. 1 timme och det gick awesome!
Vi körde lite race och det var knappt att jag kunde hålla Fabbe :P
Felicia bara; asså frasse är inte så snabb nu, om man inte driver på.
Eller något liknande sa du :P
Om då skänklar du ju på så frasse ligger 7 meter före fabbe, då skänklar jag ju också på och då får fabbe en jävla fart...
Knappt så jag kunde hålla honom där xP
Kul var det iaf!
Fabbe var helt svettig när vi kom hemmen det var mest för att han redan har skaffa vinterpäls :P

Sedan fick felicia snabbt komma in och hjälpa mig att bestämma vad jag ska ha på mig på freda på jägers.
Skriver inte vad vi valde utan det får bli en överraskning :)

Sedan har jag ätit kvällsmat och övat till spanska provet imrogon :)

Spanskan är sjuk svår men jag hoppas ändån på rätt bra resultat.
Är inte narvös än men det kommer väl....

Kramar ifrån lilla mig och studsbollen :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!