hemma :)

Då är jag äntligen hemma efter en lång dag i skolan! Så nu är det bara att sätta sig ner med böckerna och börja plugga... Aja det går iaf framåt :p Lite senare så blir det hoppträning på stävie :) Hoppas att det går bra och att det inte blir någon vattenmatta... ni förstår, jag har fobi eller vad det heter, för vattenmattor... kanske för att Jag har Fabbe är rädd för dom och kanske för att jag har trillat av så många gånger i dom :s Så jag hoppas på höga hinder och inga konstiga tunnor eller vattenmattor.:) Puss på er!
Postat av: Josefine Högborg<33

gilla :p <3333

2011-09-15, 19:10:07 - URL: http://josefinehogborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!