Seg bloggning

Eftersom min mobil är totalt urladdad och min laddare är hos felicia så blir det inte lika bra uppdatering som tidigare.
Men jag ska göra minst ett inlägg per dag :)

Idag så har jag varit i skolan som vanligt, och det kom två nya till vår klass :)
Riktigt roliga figurer :D
Iaf, det är orgentering imorgon och jag har ingen att springa med eftersom vi inte fick vara tre.. :(
Tycker att det är sjukt taskigt att dom säger att man får välja men man ska vara med sen när jag fråga om man får vara tre så fick man inte det...
Och han kan ju fet glömma att jag springer själv för då blir jag ju totalt vilse på st;hans backar xP

Så jag hoppas att det finns någon rolig att springa med imorgon :)
Slutar kvart i två imorgon så det är sjukt skönt (Y)

§billden är tagen med min gamla mobil och det förklarar ju kvaliteten...§

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!