4. Det här är jag bra på

Antar att detta också ä om ridning då..
Jag tycker att jag är bra på att ha ryggen rak och då ha en tydlig linje mellan axel, höft och häl.
Och jag tycker att jag har blivit bättre på att hålla mig lugn om Fabbe börjar hetsa upp sig för något som han tycker är läskigt.

Jag har också gjort stora framsteg i dressyren sen fabbe blev halt, sjukr kul att det går så bra men jag tävlar ju bara i hoppning eftersom jag tycker att dressyr är så tråkigt :P
Postat av: william

fin header:D



Vad tycker du om mina "The Leaf Queen" Modell foton som jag har tagit på min vän:D?

2011-11-02, 22:31:10 - URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!