People will be people always

Juste, jag kom just på att jag ska träna imorgon :o klockan tio! :O
Det är en lugn träning tror jag efter som dom som är med brukar vara mycket yngre och inte kunna så mycket,
Som förra gången red vi barbacka och tränaren bara " Har alla här galopperat förut?" ioch jag bara what?! seriöst jag tävlar LC hoppning och hon frågar om jag har galopperat förut? :P
Men dom andra är typ runt 10 så det är inte så konstigt att hon frågar igentligen ;)

Men imorgon är det då en blandning mellan hoppning och gymhkana (stavning?) och jag hoppas att fabbe inte har träningsverk efter dagens tävling :/ får iaf ta det lugnt imorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!