snart iväg,

Japp, snart ska jag och familjen iväg till mina kusiner och äta där :)
Inte världens roligaste men det går ju? :P

Så nu ska jag ner och duscha och välja kläder,
Bloggar kanske när jag kommer hem igen :)

Pussar & kramar (L)
Postat av: ligia

Hej roligt att du gillar mina de kläder jag syr, välj fritt jag säger vilken jag har kvar eller inte, ska lägga mer bilder på vad jag har sytt, men väntar på att min söta modeller kommer från semestern. ha d!

2011-11-05, 19:50:35 - URL: http://ligia.blogg.se/
Postat av: Sara

vilken fin blogg du har, följa varanda via bloglovin?

2011-11-06, 08:59:35 -
Postat av: Fiffi

söt blogg!

vad tycker du om min nya header?

2011-11-06, 09:00:38 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!