-She will be loved

Sitter i klassrummet och har just kollat lite bloggar och snart har vi Fysik, grymt tråkigt O.o

På fredag så är det jägers som gäller och sen på lördag så är det halloween party :P
Kommer bli kul men jag tror inte att jag kan ta mig upp ur sängen på söndag ;o

Men det är lite osäkert vem som ska köra oss hem på fredagen för att deras andra föräldrar vill typ inte?
Min pappa körde ju förra gången så det är någon annans tur tycker jag...

Iaf, nu är det NO, puss!
Postat av: emilie

Superfin blogg! :) Ska vi följa varandra via Bloglovin? Kram

2011-10-26, 16:00:03 - URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!