Dagen

Idag har jag haft fullt upp :P
Ställde klockan på halv nio och åt och fixade lite, sen cyklade jag till frida vid kvart över 9.
Fixade lite med nanka och åkte sedan till malmö ridklubb. c:
Hon och dom andra laget red, LC då.
Det gick super bra för hela laget, så vi gick vidare till omhoppning :D
Det var länge sen :)
Dom var då 8 stycken ifrån stväie som red och 6 utav dom redfelfritt, så bra :D
Det var lite synd om Sarah för att hennes häst inte alls ville på omhoppningen :(

Men sen efter så sa domaren att dom skulle räkna ihop poängen till procent och att dom tre bästa lagen skulle in för en prisutdelning.
Lagledaren för stävie, Karin sa att vi nog kom 4 eller 5 så vi åkte hem, men så ringde hon när vi hade åkt och sa att vi kom trea!
Så kul :) det var ju lite tur att otilia stannade kvar och tog med priserna :P

Sen har jag ridit min lilla studsboll i ridhuset, dressyr då.
Det gick super bra men han ville inte gå i form i bytena, får öva på det.
Jag red också lite på nike och hoppade henne lite, hon är ju så sjukt stor så man är sååå högt upp :s l
Men det gick bra fastän hon var pigg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!