Dagen

Planerna för dagen blev ändrande så min mormor + morfar kom hit vid 1 så jag red bara ut en barbacka runda. Inte så smart eftersom han inte blev riden igår så han var pigg och det var örona framåt hela tiden :) Det var kul men ibland sp fick man hålla i sig ordentligt :P 2 gånger var jag nära att trilla av men hans man räddade mig båda gågerna ;) Min kusiner kommer om 10minuter och ska äta här så det blir nog lite kul. Men jag får nog byta om nu eftersom jag fortfarande har ridkläder på mig :P Förresten så har statestiken ökat, tack! Ha det bra :)
Postat av: Felicia Nilsson !

Hej hopp :D Saknar dig :( Har lite frågor till dig !

1. Skulle du velat gästblogga på min blogg ? Skulle bli riktigt glad !

2. Kan du hjälpa mig lite med koderna här på blogg.se ?

Hur får man in header, färger m.m :)

Skriv gärna en kommentar med svar på min blogg, :D

Puss :* <3

2011-10-01, 18:20:33 - URL: http://mylifeasfillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!