Nicole gästbloggar (!!!!!!)

HEEEEJJJJJJSAANNN. Jag heter då Nicole och mitt efternamn ger jag inte ut. :p
Tja, vadfaaen ska jag skriva? Um, jag berättar lite om mig själv. Jag tycket om en massa. och ogillar en massa. Ja. PÅ fridtiden gör jag igentligen inte ett jävla piss. facebok spel, gsm, hundeparken*, sd, chickensmoothie. LÄXOR, LÄXOR OCH MERA LÄXOR.  läxor. Emma brukar klaga på de. HEHEHEHEHHHH... Men aa. jag gör ofta mina läxor DET ÄR BRaaa.
JAAAAAAAAAAAAAAAH. JAG HAR FÅTT EN PINNNE IDAG. AV EMMA. JAG ÄR SÅÅÅ GLAAAD. envandrandepinne då.. c:
JAG SKA KANSE FÅ EN TILL, men jag vet inte om jag vill ha 60 pinnar i ett akvarium om ett år. hmm.
aah
EMMA ÄR BRA, MEN JAG ÄR BÄST. LÄS INGEN ANNAN BLOGG ÄNN HTTP://MYLIFEASWB.BLOGG.SE
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


*OM NÅGON LÄSARE HADE SVT HUNDPARKEN, SKRIV TILL EMMA SÅ MEDELAR HON MIG, OCH SEDAN TAR JAG NOG KONTAKT, PS SKRIV VARU HETTE. JAG VAREN VÄRLDSBERÖMDE GLIM! (och antagligen en bitch)
Postat av: karnis

Nicole & Emma ni är så jävla king!!!!!!

2011-10-05, 15:19:10 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!