Tävling idag :)

Idag så gick jag upp vid halv 8 och åt frukost och gjorde mig iordning sen cyklade jag med mamma hem till frida.
Sen åkte vi med henne till trelleholm/trelleborg (vilket var det?) där hon skule tävla :)

I förklasen så gick det super bra och det blev en felfri runda och en blå/gul rosett! :)
I själva allsvenskan sen så gick det mindre bra och Nanka kom för fort och slog ner övre bommen på ett hinder.
Dom var då 8 stycken i laget och bara 1 red felfritt och det är ju inte så bra...
Mest otur idag :(

Men nästa helg så är det tävling för mig :D
Första sen fabbe blev halt, så det är bara LD-10 och LD.
För dom som själva inte rider så är det 60 cm och 70cm :P
Är redan narvös till då.... :s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!