Whuut?

Idag så vaknade jag runt 10 och gick ner och såg att klockan där var 9 så jag blev helt förvirrad...
Sen sa mamma att man skulle ställa klockan en timme bakåt och jag bara; jaha, då får jag väl gå och sova en timme till...

Jag vet inte hur jag tänkte? Antagligen så trött så att jag inte kan tänka normalt. :P
Mamma är iaf på ullared och handlar "lite" han ska liksom sova över där också men det innebär ju bara mer saker till mig? (a)

Idag så blir det bara att vila upp mig, det behöver jag.
Men statitiken har gått upp! :D
Bra jobbat kära bloggläsare!
Nu ska jag fixa med bloggen och göra en header, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!