eftermiddagen :)

Idag när jag kom hem så var min mormor här :)
Så vi satt och snackade rätt länge sen så komjag in på lerbäcksloppet.
Hon var ju i min ålder på 1950 som är årets tema, så hon hade massor att berätta om det!
Sen kom jag på att jag hade en avklippt gammal långklänning så jag provade den som en axelbands lös klänning.
Den satt alldeles för lös över bysten så vi sydde i ett resår band längt upp så nu sitter den super!
Till det ska jag ha ett vitt brett skärp + ballerina skor :)
Rätt gullig i det men absolut inte min stil, ser helt gammalmodig ut men det är ju det som är meningen? ;)

Sen har jag snackat lite skype och gjort lite läxa.
Har också tagit in hästarna :)

Min mamma kommer hem vid 8 och sen ska hon rida träning vid halv 9, palla?
Jag följer absolut inte med..

Kramisar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!