Felicia kommer :D

Felicia ringde mig när jag satt i taxin påväg hem och frågade om vi kunde rida ut idag och självklart sa jag ja :)
Så hon kommer hit senare så jag ska ut nu ocyh ta in min lilla fabbe :)
eller efter jag har varit inne på facebook....
Aja, jag fixar det :)

Hoppas bara att Fabbe är en snel hest nu när jag ska rida ut med en annan pigg ponny :P

Mitt mål för dagen:
Att inte trilla av eller skada mig :)

Verkar det lätt? jaså? Säg det igen då när du sitter på en skenande häst som bockar i typ varannat språng! ;p

Ha det gött så uppdaterar jag när vi har ridit :)

Postat av: karnis

har felicia egen häst?



hälsa fabbe att vara snell hest ;)

2011-09-26, 16:39:34 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!