Godmorgon :)

Nu har jag just gjort iordning mig och ska med taxin om 20 minuter :)
Så det blir att slö surfa lite nu innan :P

Jag chata lite med elin på facebook och hon säger at jag är det :(
Hoppas att jag inte är det men det är faktiskt hon som är tråkig! :(

Iaf skola idag :(
Men det r en ganska chill dag för vi har musik, hemkunskap och bild tror jag :D
Men sen är det ju spanska sista passet och slutar tjugo över tre :(

He en bra dag! c:
Postat av: frida <3

hej älskling!

jag vet, men nu har felicia fixat en as snygg header! så nu blir bloggen startad igen! :D:D

vill du gästblogga ? :) du kan väl göra det när du har rast på skolan elr nåt...

aja, love ya ! PUSS <333

2011-09-22, 20:24:29 - URL: http://fridasmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!