OMG det är sol!! :o

Solen skiner och jag är på topp! :D

Idag blir det slö till klockan 12 då jag ska äta lite och sen gå ut och göra iordning min lilla studsboll :)
Sen blir det att åka iväg till ridhuset (stävie) och rida WE för första gången :D
Kommer nog att gå bra hoppas jag....
Det är en blandning mellan hoppning, galopp och gymkana = AWESOME! :D
det stod det iaf på hemsidan men man blir indelade efter vilken nivå man ligger i dressyr? :s konstigt...

Vaknade iaf vid 9 sen har jag bara ätit frukost och känner mig glad över 14 kommentarer på ett dygn :D
I LIKE IT!

Men nu ska jag kolla lite andra bloggar,

Seeya :*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!