Ridningen :D

idag var jag på stävie och red och Karna var med :)
Riktigt bra gick det! :D

Karna började med att rida fram honom och jag tipsade också lite så att han gick finare i form och hon lyckades riktigt bra! :)
Jag vill gärna att hon följer med någon mer gång och lär sig ännu mer :)

Jag Började sedan hoppa några hinder på 6cm men då tvekade bara han och gick i otakt hela tide så jag höjde till 70cm och då gick det super!! :D
Senare så höjde jag till 80cm, det är första gången det är så högt sen han var skadad och det gick verkeligen bra! :)
Så nästa helg är det tävling 60cm  + 70cm :)
Börjar lågt såklart men sen hoppas jag på att vara uppe på samma nivå igen :)

Håll bara tummarna (y)
Postat av: Anonym

började du på 6 cm och slutade på 80? ;)

2011-09-30, 17:16:36 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!