Today...


Skulle igentligen va med frida idag men det gick inte :(
Men imorgon så ska nog Karna följa med mig hem och sen följa med när jag hoppar :D
Kommer nog att bli awesome! :)

Men nu kanske jag ska ta och röja lite på rummet...? Eller cykla en runda...? Eller hoppa lite hopprep så jag tränar upp det med...? Eller kanske jag bara ska sitta med datorn hela eftermiddagen...?

Det blir det sistnämda och sen blir det att röja på rummet, Fast det är faktiskt inte så stökigt! Nu kan man se mattan men det kan man ju inte alltid...




Btw så blev jag vald till kamratstödjare idag! *stolt* c:
Jag fick flest röster, YEY! :D

Ett grattis? (a)
Postat av: KARNIS

GRATTIS EMMA DU ÄR BÄST!!!

2011-09-28, 17:25:15 -
Postat av: Skvallerwood

SV - vaddå läst allt.. ? detta är ju super nya nyheter, då måste vara super påläst! :) Du kanske har nått tips att dela med dig av, som vi ska skriva om ?=)

2011-09-28, 18:11:31 - URL: http://skvallerwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!