CHILL KVÄLL!

Mimmi har varit här och ridit och det gick faktiskt super bra!
För att vara första gången då :P
Hon travade själv, ( lättridning utan några problem ) :)
Haha, hon kommer deffinitivt hit fler gånger och rider, det vet jag :P

Annars så ska jag bara chilla ikväll :)
Rätt skönt, blir också att lägga mig tidigt för att jag inte har sovit så bra i veckan :(

Nu ska jag logga in på skype och kanske snacka med boris och jaggekompis :)

Ha det bra sötnötar! (L)

Jag och min kompis är inte s bra på spanska , så närman har tråkigt på en rast så kan allt bli vansinnit kul xP
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Svar;

tack så mycket sötnos! :'D

2011-11-11, 22:37:41 - URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!