Helgen

Det har varit super dålig uppdatering så här kommer allt i ett ända inlägg har jag tänkt!


Lördag:

Jga vaknade typ vid 10 och sen var det lite chill till typ halv 12 då jag städade mitt rum och lyssnade på musik,
Sen ringde jag och min mamma på en söt liten D-ponny som var till salu.
Så vi åkte på direkten dit,
Det var i Malmö så tog typ bara en kvart.

Pållen var suåer fin men bara 3 år och hade då mycket kvar till träningar osv.
Så vi ska inte köpa han utan kolla vidare, fast i och för sig så skulle det vara kul att utbilda en häst själv men det är ju mycket jobb, isf skulle ju mamma få ta det mesta.

När vi hade kommit hem så red jag min lilla studsboll, så pigg har han aldrig varit!
Det var helt sjukt!
Vi tog en runda med mycket galopp och jag kunde ju knappt stanna honom!
Kul iaf :)

Klockan halv 6 så bar det sen iväg till min mormor dr vi skulle fira mrten gås. :)
Inte så kul menmen.
Haha , jag låg i deras källare i soffan och smsade och då kommer deras hund och hoppar upp och lägger sig brevid mig! söta jävel :*
Sen somnade vi där ju , haha tur att där inte var så många där uppe xP
Åkte sen hem och sov lite mer ;)



Söndag:

Vaknade vid 9 för att telefonen ringer, då är det min farfar som ringer och vill prata med min mamma eller pappa och dom är ju såklart inte hemma?
Dom är då med Elin på någon fotbolls cup.
Jag går iaf upp och fixar mig.

Lite över 11 kommer sen Hanna och vi börjar att fixa oss.
Hahahaha dagen blev så sjuuukt fail!
ALLT blev fel :P
Vi skulle ju skriva på oss men av någon konstig orsak så fick vi för oss att vi skulle skriva spegelvänt för att det skulle bli rätt när vi sen filmade.
Det var inte helt rätt, så det var fram med smink borttagning och börja skrubba.
Sen fick vi det rätt iaf och började öva.

Tillslut gick det någerlunda och vi gick ut i mitt garage och började filma.
Problemet var då att man knappt såg att vi hade skrivit på oss!
Hahaha vi hade ju skrivit i 2 timmar!
Fuck vad vi skrattade åt att vi var dumma xP

Men iaf , det är ute på youtube nu , om ni vill se så har ni det här : http://www.youtube.com/watch?v=IOPy1BX9X5U

Haha inte det blev inte ett dugg rätt :P

Här har vi orginalet: http://www.youtube.com/watch?v=bl6RJyZdBSU

inte så likt menmen :P

Annars har jag bara ridit, en pigg ponny idag med :)


Det var nog allt.


HAHA, vilken fail bild ;D


Kramar!
Postat av: Sara - 17 år och underbar

Svar:

Jag sitter och väntar på dagens första lektion!

Hur ser din vecka ut? Tuff eller slapp?

2011-11-14, 07:36:09 - URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Svar;

nej, jag är inte söt :p

2011-11-14, 10:22:53 - URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!