:D

Nu är designen och headern färdig har jag tänkt :D
Men du ser där uppe där det står "mylifeaswb" ?
Jag vill gärna få bort det men lyckas inte hitta den koden :/
Jag får kolla vidare annars får den ju vara där :P



Ikväll så var jag ju på dressyrträning och det gick super brau! :D
Känner att det bara går bättre (y)
Han kanske är en dressyrponny? ;)
Nej, jag ska aldirg mer igen tävla dressyr.
Om det inte är på stävie :P

Inte så mycket att säga om träningen, vi övade på skänkelvikningar och galopp fattningar där han gärna vill ta upp huvudet.

Men nu ska jag bara kolla fb och sen sooova.

Hade lite trååk innan idag, älskar dej studsbollen!
Postat av: Sara - 17 år och underbar

Svar:

Skönt med studiedag! Vi har i princip inga studiedagar! "/ Vilken klass går du i?



Det blir en ganska rolig vecka med roliga saker att göra efter skolan :)

2011-11-15, 07:30:56 - URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: frida

DIN MUPPE!

tack för din länk! :') <33

2011-11-15, 18:56:06 - URL: http://fridasmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!