Sitter här i väntan, spelar lite dota

Haha, jag har boring xP

Jag snackar lite med boris och facebookar :P

Det blir att sova snart eftersom jag har varit sjukt trött idag :P
Haha klockan är lite över nio ;)

Idag var några och kollade på nike men det var lite konstigt eftersom hon skulle typ köpe henne till hennes syster :/
Och hon bor lite övanför stockholm, alltså örebro
Haha, Nike är inte direkt ett sm sto, trodde verkligen inte att någon skulle köra så långt för att köpa henne :P
Men det verkar bra iaf :)


Det är ju viktigt att hon får det bra (L)



Nu ska jag ta bort sminket :P

Puss! :*
Postat av: Sara - 17 år och underbar

Svar:

Jag går andra året på Samhäll - Ekonomi =)

Kram

2011-11-18, 07:34:48 - URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!