Dålig uppdatatering..

Jaa rubriken säger ju allt just nu..
men jag får väll skriva nu istället c:

Fredag. Kommer hem ifrån en vanlig dag på skolan och felicia, lisa och tilda kom och vi hade jävligt kul!
målade naglarna och spelade monopol bland annat. :)
Sen fick tilda åka hem och kvar stannade L & F och dom sov då hos mig.
Flipp filmer därifrån kan ni se på felicias blogg här: http://feliciajakobssonn.blogg.se

Lördag. Vaknade vid 9 och felicia var då as pigg (död åt henne).
sen spelade vi ännu mer monopol och sen skulle jag rida och det gick super :)
Vid kvart i 1 så åkte vi till södra sandby och hämtade upp kusinerna och sen åkte vi till veberöd där min mormor bor.
Där skulle jag då sitta barnvakt åt mina 8 åriga tvilling kusiner.
Jaa det gick väl bra men jag kan säga att jag somnade före dom. ;)

Söndag. Cyklade och köpte 4 blommor till min mammi för mors dag i dag juu.
Sen åkte jag hem vid 1 och har sedan ridit med frida och sen har jag bara chillat.

ÄR TAGGAD SOM FAN FÖR IMORGON!
Ska
då till danmark med klassen och där ska vi gå på zoo och sen åka en jävla massa karuseller på bakken! :d

PuSs! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!