Dålig uppdatering

Men jag har faktiskt inte orkat skriva idag.
Jag har typ bara sovit bort dagen....
Men nu på kvällen åkte jag iaf och hopptränade och det gick super bra!
Han var pigg så det gick lite för fort men det blev inga ofrivilliga avsittningar iafd ;)

Egentligen skulle jag och sova över på stävie ikväll men efter som jag ska bort imorgon och sen tävla på lördag och gäster också på lördag så blev det lite för mycket, annars skulle jag gärna vilja gå :/

Men det kommer ju fler gånger :)



En annan sak,
Idag när jag satt vid datorn upp på mitt rum med rätt hög musik på så hörs det konstiga ljud nerifrån så jag stänger av musiken och då hörs det som någon försöker på in dörren!
Gissa om jag blev rädd?! så jag tog och smög försiktigt ner men då ser jag ingen utanför dörren oc hdunkandet slutar, jag vände mig om och gick till den andra dörren men där var inte heller någon och jag var helt säker på att jag hade hört det!
Så jag sprang upp för trappan men klumpig som jag är så trillar jag, usch vad det gjorde ont :/
Men jag gick iaf upp och kollade ut genom fönstret för att se om där var någon bil men där var ingen, men sen kollar jag ut över gläsmatten och då ser jag något svart springa/flyga förbi.
Jag ringde min mamma och hon bara ; du inbillar dig bara, du får sluta se på skräckfilmer!
Men jag är helt säker på att jag hörde det! och det svarta är jag också helt säker på att jag såg.
Så jag har suttit här helt uppskrämd och lyssnat på musik hela dagen :/

Vad tror ni, var det inbillning eller var det på riktigt?
Postat av: Nicole

snygg header :)

2011-11-04, 11:36:13 - URL: http://gooleft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!