HEJSAN :D

Nej nu ska jag vara seriös :P

Idag vaknade jag 10 av att mamma ringer, najs liksom att bli tvingad att gå ut i bara vinter jacka och clogs och ta ut hästarna helt nyvaken -.-'
Dom har fått nya skor imorse och det var därför dom stod inne.

Sen gick jag in snackade lite med Jaggekompis och åt.
Sen blev det att ta in Fabbe igen, mocka och byta täcke, sen gick jag och han till frida och lämnade felicias laddare.
Fabbe var ensnel hest som gick med lungt :3
Bara lite problem när det kommer en såndär gräv maskin och kör förbi, då springer ju fabbe ut i åkern med mig efter :P



Nu ska jag lägga fram kläder till imorgon och byta tyglar :)

Det är ju tävling i dagstorp, LD och LC :)
Jag hoppas på två felfria rundor, och placering bryr jag mig faktiskt inte om.

Ha det bra :*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!