fyfan asså

Jag har så jävla fullt hela helgen :/
Igår så stack jag ju till lisa och sen åkte vi till jägers med hennes mamma,
På jägers var det inget drag i börjar för att det var en skit dålig DJ.
Men sen när vi hade varit där i ungefär en timme så bytte dom DJ och då var det jätte många som dansade.
Sjukt kul kväll med mycket skratt, måste göras om (L)
Min pappa kom sen och hämtade och i bilen sa felicia: asså jag är as pigg, jag kommer nog inte att somna,
om dom andra bara: inte jag heller.
Men så sitter jag och snackar med pappa ett tag och så vänder jag mig om och så ligger/sitter alla och sover där bak :P
Men jag var också sjukt trött så jag somnade också c:
Vi åkte och lämnade dom hos lisa och sen åkte jag hem och gick och la mig,

Men idag så är det träning klockan 10 så jag fick ställa klockan på 8...
Najs.. Inatt har jag då sovit 5  timmar och 23 minuter har min mobil räknat ut.
Och ikväll så är det fest igen men den slutar typ 10 så jag kan sova lite.

Men nu måste jag gå ut och fånga in hästen :P

Ha det bra bitches !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!