Lååångt inlägg...

Mitt internet har inte fungerat på hela eftermiddagen så det har inte blivit något inlägg, men nu jävlar :D

dagen har varit sådär, lite segt :P
Men Det är ju torsdag och då är det ju segt?
hade först engelska, lagom tråk med lite skratt.
Sen hade vi Hemkunskap och skulle in till centrala lund och malmborgs ICA.
Där skulle jag, karna & Nicole ta reda på lite fakta om krossade tomater.
Super kul -.-'
Sen vanliga lektioner, blablabla...
Sen sista lektionen så var jag så jävla trött och jag kände att jag absolut inte orkade med spanska.
Men då kommer Helena (den andra spanska grupens lärare) och säger att vi ska ha spanska tillsammans med dom.
Först såg vi någon trååååki film som inte hade någon handling -.-'
Jag och Hanna satt längst bak och var seriöst nära på att somna.
Sen när vi kollade upp så var killarna framför oss i full gång med en massa annat.
Dom kröp om kring och läraren såg typ inte dom :P
När filmen sedan var sut och vi tände så var Helena riktigt iriterrad :P
Hon fick rå damp på Daniel x'P
Sååå kul, jag och hanna sitter och as flabbar längst bak :'D
Men det roligaste var när Helena hade skickat ut daniel och en annan kille,
då ringer alex mobil och han går fram till helena och säger att det är till henne men hon bara: jag har lektion nu.
Då säger alex dt till den som ringde,
Och 1 sekund senare så far Daniel in och skriker: Vill du inte prata för i helvete?!
Eller något liknande x'D
typ alla skrattar och helena får rådamp :'D

Så mycket har jag inte skrattat på länge!
Det gjorde min dag friends (L)

Sen åkte jag hem som vanligt och åt lite, och åkte sen till ridhuset och hopptränade :)
Det gick bra men inte jätte bra :/
Han sprang till vänster flera gånger fast jag kom helt rätt :/
Men jag är väl inte tillräckligt på han med vänstersidan...
Får öva på det :)

Annars har jag inte gjort mycket mera idag...
Kollat fb , duschat , ätit , det vanliga :P

Men jag får sova typ nu för att det är jägers imorgon och jag är helt slut?


Puss på er :*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!