På SO...

..och vi skulle göra ett bild spel men jag har gjort 3 stycken så nu sitter jag bara och kollar boggar :P
Rätt chill men ändån tråkigt, vill ju mycket hellre ha rast. :/

Det är som sagt lite dålig uppdatering eftersom jag inte har samma lust längre att blogga
Men kolla bloggen då&då eftersom jag updaterar lite ibland :)

Igår så snackade jag bara med Jacob och kollade på scary movie 3 men han.
Sjukt kul film som jag verkeligen rekomenderar!!
Det är en rolig verision av the ring så ibland blir man lite små rädd men jag tror att jag skrattade nog mest ;P
Helt ramdon film :P


Ikväll / eftermiddag så ska jag nog bara göra läxor och snacka skype,
Det är så här att jag brukar skippa lite utav läxorna ibland och för att det ska bli bättre så har jag bestämt att jag ska alltid gör läxor mellan 16.15 - 17.15 :)
Hoppas att jag får lite flyt på det då :)

Ni kanske märker att jag är uttråkad eftersom jag bara skriver en massa strunt ? :P
Men efterosm du läser så verkar du ju gilla det? c:


3 låtar som jag drogar:
Manian – Loco - Video Edit
De Vet Du ft. Robin Svensson – Dansa Är Kul (Men Jag Föredrar Å Supa) - Radio Edit
LMFAO – Sexy And I Know It

Sjukt bra låtar som måste höras! :)


Sen har jag också hittat två killar som sjunger på youtube, skånsk musik!!
LOVE IT!

Detta är lugnt deras bästa låt- rockar din värld
http://www.youtube.com/watch?v=zBlAjZaDabU

Kolla in den :)

Nu fick jag ett sms, för dom som undrar då :P



Nu slutar vi, ha det gött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!