Svenska

Jag har just gjort svenska testet på substantiv.
Hoppas på alla rätt för att det var ju sjukt lätt?

Vi fick ut spanska proven förra lektionen och jag fick bara tre fel :D alltså 98 av 104 rätt, sjukt bra eller hur?
Nu får jag sköta alla prov själv eftersom det går så bra nu :)

Så nu har jag rast i en halvtimme (jippy) och ska bara sega på datorn :)
Vi har inga läxor, bara ett engelska test i engelska på torsdag som jag måste öva på :)
Riktigt chill.

Så nicole kanske följer med mig om vi inte får super många läxor nu dom sista lektionerna :)
Hoppas, hoppas, hoppas.....

sitter och nördar denna låten på svenskan: DJ Tune feat. Orremannen – Bag In Da Box - T�rstiga pojkar
Inte bra men sjukt kul eftersom dom sjunger sååå bögigt ibland xP

Sen lyssnar jag också mycket på denna: Maroon 5 – She Will Be Loved , sjukt härlig låt (y)

På matten sitter jag och pumpar sjukt hög musik och pluggar :P
Sen sitter hanna brevid mig och räknar as fort?
Jag hinner inte riktigt med så hon får hjälpa mig ibland :P
Sen när jag kommer hem så brukar jag snacka med felicia på skype och då har hon matte läxa så jag hjälper henne :P
Så tack hanna för att felicia får bättre betyg i matte! (y)


Va fan skriver jag om?
Kanske man märker att jag har tråkigt? ;o
Men nu ska jagläsa nellies blogg, ha det bra :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!