Taxi -.-'

Jag blir så jävla irriterad på dom som kör taxi!
Om dom ska hämta någon och inte hittar så tar man väl reda på adressen?
Om man ändån inte hittar skaffar man en GPS!
Sjukt irriterande att dom ringer och pratar fort som fan på arabiska/svenska så man bara förstår hälften.
Det ända jag fattade var: jag är utanför ditt hus
Jag bara: nej det är du inte...

Då är taxichauffören på fel gård -.-'
Försenad till idrotten för att han inte kunde vägen,
Du får nog mycket dricks! :)
Jag kan skratta sjukt mycket åt araber som knappt förstår varandra c':
Så här var samtalet i taxin imorse:

Taxikörare: Är det en mp3?
arabkille: nej Ipod.
Tk: ahaaa Iphone....
Ak:mmm
Tk: bättre!
Ak: nee apple.

Dom fattar ju inte alls vad den andra säger xP

Där bak satt jag och skrattade ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!