har ridit

Nu är jag tillbaks efter en liten barbacka runda :) Fabbe är sjukt mysig att rida utan sadel! Han är ju inte så smal och fettet är så mjukt c: Det gick super bra och han var pigg och glad :) Det visade ju sig när han blockade när jag fattade galopp :p Det var andra gången jag har hållt mig kvar när han har bockat xp Nu så ska jag ta upp samhälles boken och börja jobba till provet som jag har på fredag. Det är om brott och straff och är super svårt... :( Snälla rädda mig genom att ringa så jag får komma iväg ifrån läxan! :/ Kramisar! :)
Postat av: Josefine Högborg<33

hahaha, ja hade gjort det om ja hade sett ditt inlägg! :P <3333

2011-09-15, 19:09:09 - URL: http://josefinehogborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!